Sabtu, 30 Agustus 2014

τίες και θα μπορούσαν

Οι στατιστικές δείχνουν ότι, κατά μέσο όρο, οι αμερικανικές εταιρείες χάνουν το ήμισυ των πελατών τους ανά πενταετία.

Είναι αλήθεια ότι η απόκτηση νέων πελατών θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να αυξηθεί. Ωστόσο, οι υφιστάμενοι πελάτες σας είναι η ψυχή της επιχείρησής σας και τη διατήρησή τους ευτυχείς πρέπει να είναι ύψιστη προτεραιότητα σας. Εδώ είναι μερικοί τρόποι για να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας θα συνεχίσουν να επιστρέφουν.

* Κατανοήστε τα χαμένα πελάτες. Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πιστεύουν λανθασμένα ότι οι πελάτες επιλέγουν να πατρονάρει άλλες εταιρείες αποκλειστικά και μόνο λόγω των καλύτερων τιμών. Ενώ η τιμολόγηση μπορεί να είναι μια ανησυχία, οι πελάτες συχνά το κεφάλι προς τον ανταγωνισμό, όταν δεν αισθάνονται αποτιμάται.

Μια αλλαγή του τρόπου ζωής μπορεί να έχει επίσης δημιουργήσει μια κατάσταση όπου οι πελάτες δεν χρειάζεται πλέον το προϊόν σας. Με την παραμονή σε επαφή με τις ανάγκες τους, ίσως να είναι σε θέση να προσαρμόσει την προσφορά σας για να συνεχίσετε την εξυπηρέτηση τους.

* Γνωρίστε κορυφαία προτεραιότητα του πελάτη σας. Ίσως πρόκειται για την αξιοπιστία και την ταχύτητα ή το κόστος. Η εταιρεία σας θα πρέπει να γνωρίζουν Νο 1 προτεραιότητα την πελατεία σας και με συνέπεια το παραδώσει. Θυμηθείτε, οι επιθυμίες των πελατών αλλάζουν συχνά, γι 'αυτό ρωτήστε τον εαυτό σας αυτή την ερώτηση κάθε έξι μήνες.

* Αναγνωρίστε την αξία διάρκειας ζωής των πελατών. Η αξία διάρκειας ζωής των πελατών σας είναι το εισόδημα που θα κερδίσει, αν ένας πελάτης έμεινε μαζί σας όσο θα μπορούσαν ενδεχομένως αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Για παράδειγμα, η αξία της ζωής ενός πελάτη που χρησιμοποιεί ένα οικονομικό σύμβουλο θα μπορούσε να είναι αρκετές δεκαετίες και θα μπορούσαν να εκτείνονται σε πολλές γενεές. Αντιμετωπίστε τους γονείς καλά και θα μπορούσε να κερδίσει τις επιχειρήσεις των παιδιών.

* Δημιουργήστε μια θετική πρώτη εντύπωση. Καλή πρώτες εντυπώσεις τείνουν να δημιουργήσουν πιστούς πελάτες, και θα έχετε μόνο μία ευκαιρία να κάνει μια θετική πρώτη εντύπωση. Εμφάνιση είναι σημαντική. Το εξωτερικό και το εσωτερικό της επιχείρησής σας θα πρέπει να είναι τακτοποιημένο και καθαρό.

* Ακούστε τον πελάτη. Οι εργαζόμενοι πρέπει να ακούσουν προσεκτικά τους πελάτες. Καθησυχάστε τους πελάτες σας που θέλετε πραγματικά να τους βοηθήσει. Οι πελάτες θα κρίνουν την επιχείρησή σας με βάση την ευγένεια, την ενσυναίσθηση, την προσπάθεια και την εντιμότητα του προσωπικού σας.

* Διεύθυνση και την επίλυση των καταγγελιών γρήγορα και αποτελεσματικά. Αναπόφευκτα, οι υπάλληλοί σας θα αντιμετωπίζουν τους ανικανοποίητους πελάτες. Είτε είστε επιστρέφοντας ένα στοιχείο ή την αλλαγή μιας υπηρεσίας, οι πελάτες περιμένουν μια δίκαιη πολιτική. Εάν δεν μπορείτε να π

Tidak ada komentar:

Posting Komentar